Uitstekende start van het seizoen

Anouska is het seizoen geweldig begonnen met een derde plaats in de openingsrit van de Volta Comunitat Valenciana Fèmines.

Anouska is het seizoen geweldig begonnen met een derde plaats in de openingsrit van de Volta Comunitat Valenciana Fèmines.

Donderdag 17 februari is het dan eindelijk zover, de start van het wielerseizoen 2022 voor Anouska en haar Jumbo VIsma ploeggenotes.

Het wielerseizoen 2022 komt langzamerhand dichterbij, Anouska is al een tijd bezig met de voorbereiding op het nieuwe seizoen.

Met de Ronde van Drenthe kwam er afgelopen zaterdag een einde aan het wegseizoen 2021.

Zaterdag 23 oktober sluit Anouska haar wielerseizoen 2021 af in eigen land met de Ronde van Drenthe.

In herfstachtige omstandigheden stond Anouska zaterdagmiddag aan de start van het Nederlands Club Kampioenschap (NCK) in Dronten.

Een dag na haar goede optreden in de AG Tour de Semois stond Anouska aan het vertrek van de Wielerronde van ’t Loo. Ook daar kwam Anouska weer uitstekend voor de dag.

Anouska trok haar sterke vorm van de Simac Ladies Tour door in de AG Tour de Semois. Beide dagen was ze actief in de aanval en eindigde ze tweemaal in de top-10.

Vrijdag en zaterdag rijdt Anouska met haar ploeg Jumbo Visma de AG Tour de Semois, eerder bekend als Trophée des Grimpeuses Vresse-sur-Semois.

Anouska was in het eerste deel van de Simac Ladies Tour al prima op dreef. Deze lijn trok ze door in het slotweekend, met een mooie beloning aan het einde.